Objavljeno: ponedjeljak, 05.02.2007.

...MARIHUANA...

M-ozda je prosao zivot cjeli
od onog danakad smo se sreli
kad spazis oci plave
i boju kose pokosene trave.

A-h,pomislih divna je ona
i necuh zvuke onog zvona
sto je u smrt zove polako
ah da sam znao vjecno bo plako.

R-uke mi pruza kao da pita
volis li rjeku,polja il´zita
ruku mi pruza,ruku sto drhti
i prvu ruku vapaja smrti.

I- ne znajuci pred kim stojim
pred ovim sto zivi u snovima svojim
ispijena i blijeda provodi dane
u noci i dimu MARIHUANE

H-tio sam, ljubavlju otjerati drogu
jer sto je ona skrivila bogu
zvala je noci i zvijezde da joj sude
htjela je da voli i voljena da bude.

U-zaliud bjahu sve nade moje
umrijese oci plave boje
i preklinjem odlazak onoga dana
i zlo sto donosi MARIHUANA.

A-na plavih ociju i kose,
ime sto tisuce djevojaka nose
stici ce tama jednoga dana
tamo gdje je sada moja Ana.

N-a grobu njenom zaplaka prvi
i rijeci ispisa kapljicama krvi
umrla je u sumrak jednog dana
bila je lijepa i zvala se Ana.

A- znala je da NARKOMANI
dugo nezive i da se oni
kratko svojim snovima dive
i bez milosti,bola je vene
voljela je zivot i mislila na mene....

- 19:59 - Angel Pray... (8) - Print Angel Pray... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.